zaterdag 6 september 2008

Outback Walt

Voila voila, mijn blog is bij deze officieel geopend! Hier kunnen jullie vanaf volgende maand al mijn verhalen en escapades lezen over mijn ervaringen Down Under.

Het begint momenteel wel al wat te kriebelen hoor, zowel op vlak van enthousiasme als op vlak van schrik. Enthousiasme omdat je weet wel...Australie & schrik om iedereen en alles zo lang achter te laten in Belgie. Het zal heel hard zijn, maar het is het waard vind ik zelf...

Eerste berichtje gepost, binnenkort kom ik terug om m'n vliegplannen en zo uit te schrijven...

Tot binnenkort

7 opmerkingen:

Papa zei

Ik gun het je volgaarne, maar zelf zit ik nu ook al een beetje met een onaangename kriebel, want 7+ maand is toch lang hé. A propos, "outbackwalt", je gaat naar Melbourne, dus ik zou downunderwalt eigenlijk een meer correcte benaming gevonden hebben.

Anoniem zei

Heeej,wallie koallie!!
Vind het zéér tof dat je naar Australië gaat, ondanks het feit dat ik die Walt toch wel zo ga missen zo...=(
Super dat je deze blog aanmaakte!! Genialiteit.....

xxX

Deborah zei

Bolleke mijn wolleke mijn liefste broer, ik ga je missen, het gedacht dat je zo ver zal zijn... Maar ik hou je dicht tegen me aan en zal zeker en vast af en toe eens komen zien, want wil weten hoe het met je gaat ! Will miss you... Be careful... Hvj !!!! Dikke kus en knuffel van je kleine zusje die je nu al mist !

Stijn zei

Heb vertrouwen, wees gerust, laat die kriebels maar razen... het wordt de tijd van je leven!!! Ik spreek uit ervaring... :p

Vele groeten en een keineige super coole en inspirerende tijd gewenst!

Stijn (in) out Aussie...

myske zei

oh my god! kheb altijd geweten da ge wa prettig gestoord waart, ma dit is gewoon veel te zot!!
kzou dit direct ook doen :D
veel plezier ginder, da ga een super ervaring zijn!
succes! xxx

Liesje zei

Hey lieve Walt,

Het nadert he :) Ik begrijp je dubbel gevoel zeker en vast, maar dat vervaagt wel eens je er bent. Geniet maar met volle teugen want niet iedereen krijgt de kans om zo'n mooi stukje van de wereld te zien. Maak dus maar optimaal gebruik van al je zintuigen, want voor je het weet ben je hier terug. En nu ga je België misschien missen, maar dan zal je Australië missen :)

Dikke kus

Denneman zei

Yoooo Waltman,

Ik vind het echt super dat je 7 maanden eens de andere kant van de wereld gaat verkennen. Eigenlijk ben ik een beetje jaloers, maar ik gun het je van harte :) :)!!!

Ik ga je veel missen! Ik zal onze avondjes samen nooit vergeten (nie homo bedoeld natuurlijk :p)

Ik zou zeggen amuseer u daar te pletter en toon die Aussies daar uit wat voor hout we gesneden zijn....... Eikenhout!!!!!!!

Veel plezier Outback Walt!!!!!