vrijdag 3 oktober 2008

'T is bijna zover...

Jaja, ti's bijna zover he...Om het op z'n kinds te zeggen "nog 4 keer slapen" ;)
Maar eerst vanavond m'n afscheidsfeestje nog, kijk er enorm naar uit...Ik zal morgen wel verslag komen geven...
Alles is nu eindelijk geregeld, vandaag nog m'n verzekering geregeld en nu zijn alle papieren dik in orde, na enkele malen te checken zoals jullie me wel kennen.
Heb ook alles klaargelegd dat ik mee zal nemen, gekeken of het wel allemaal in m'n trekzak kan...

De zenuwen beginnen de borrelen, zowel voor vanavond als voor de reis natuurlijk. Vanavond ga ik zoveel mensen zien en dat gaat de max zijn, maar langs de andere kant ga ik m'n aandacht zo moeten verdelen over iedereen...hoop dat ik met iedereen es een klapke kan doen en m'n afscheid kan nemen...en een danske placeren natuurlijk! Heb er echt zin in, zeker in de Charla!

En dinsdag ist dan The Big Day...vertrekken vanuit Gent om 4u15...om 7u25 de lucht in naar London (1u25 vliegen) daar 5u wachten en lokale tijd 12u05 de Jumbo op naar Melbourne voor de volgende 23u en een sjiek. Australische tijd kom ik dan toe op 8 oktober om 20u55 's avonds...Dat is 12u55 Belgische tijd neem ik aan...

A big journey, but i'm up for it en zoals ik altijd zeg "Life is like a box of chocolates, you never know what you're gonna get"...

Waardige Bloglezers...a demain voor het verslag van m'n feesje!

Outback Walt

Geen opmerkingen: