zondag 22 maart 2009

American Muscles

De laatste maand had ik hier niet veel om handen, enkel enorm uitkijken naar m'n rondreis en het zien van m'n enorm lekker, lief, mooi en schattig liefje in Zaventem op 12 mei. Dit weekend was ik echter uitgenodigd door Michael & Lynda om mee te gaan naar een "Carshow" in Traralgon.
Traralgon is een stadje op een dikke 2u rijden... En amai, het rijden was de max! In Michaels '73 Ford Fairmont. Een oude American Muscle Car. Je staat dan stil voor een rood licht en voelt de hele auto gewoon bibberen van de draaiende motor. Het is al altijd een jongensdroom geweest voor mij om ooit eens in zo'n auto te zitten of te mogen meerijden en 'k moet zeggen dat het zeker een cool gevoel was. We kwamen daar dan zaterdagnamiddag toe en hebben eigenlijk niet veel meer uitgestoken! Ik ben nog met Michael naar de carwash gegaan om z'n auto piekfijn te wassen voor de Carshow van de volgende dag en dan heeft hij me eens getoond wat je allemaal kan doen met zo'n autootje :). Een burnout gedaan en eens een 180° geslipt in de straat enzo... Cool! Voor zo van die getunede Belgische Janettebakken ben ik dus helemaal niet e, ma zo een oude Ford... Jammie! De show zelf was heel cool, er waren meer dan 200 auto's die eraan meededen! Er was een perfect zonnetje en daardoor staat m'n singletje nu helemaal in m'n vel! Maar het is een mooi kleureke dus ben content :). In het terugkeren stopt Michael ineens langs de baan en zegt hij doodleuk "You can drive the rest Walt". Wetende dat hij die auto al 14 jaar heeft, al 1,5 miljoen Belgische Frank ingestoken heeft en buiten hem enkel z'n beste maat al in heeft mogen rijden (zelf z'n vrouw niet) was ik best vereerd! In zo een autoke rijden is wel even een adrenalinerush hoor! Ik kwam thuis en was er ff niet goed van, zo een cool gevoel!
Dit was eens een weekend dat ik nodig had... Eens een weekend weg van huis en gewoon eens niet met de kindjes moeten bezig zijn! Bekijk zeker de foto's eens als je kan!

1 opmerking:

Denneman zei

american muscle......
niks vergeleken met de belgian muscle ;) (= dennis natuurlijk)