donderdag 26 maart 2009

Aflossing van de wacht & Annulering terugvlucht!

Dinsdag kwam Jolien toe, de worstenmadam, om m'n taak over te nemen e... Sindsdien doet Hannelore heel stout tegen me en doet ze zelf soms of ik gewoon niet besta. Doet me wel veel pijn en als ik haar dat zeg is het precies of het het ene oor ingaat en het andere terug uit. Ze heeft nu 2 nieuwe speelkameraadjes e en ik ben haar grote broer die haar op haar plaats zet en zegt dat ze dit of dat niet mag doen enjah... IS helemaal niet leuk maar kan er niet veel aan doen e, voel me machteloos. Ook als ik vraag of ze me zal missen zegt ze gewoon doodleuk "neen". Maar soit :). Het zal wel veranderen als ik uiteindelijk echt vertrek.
Het was leuk om Jolien terug te zien. Ze heeft een vriendin mee, Joke, waar ze samen mee rondgetrokken heeft. Die blijft nu ook enkele weken hier wss tot ze een jobke gevonden heeft hier ergens in Australiƫ.

Een ander leuk verhaal. Woensdag open ik m'n mail en wat zie ik als grote titel van een mail die ik gekregen had: "Flight Canceled". Mijn terugvlucht van Melbourne tot Bangkok was geannuleerd. Waarschijnlijk zo een nen debiele werknemer bij Qantas die even niets te doen had en dacht "We gaan es een paar mensen kloten e" en mijn vlucht annuleerde. Ik kreeg een mail van Connections zeggende dat ik zelf naar Qantas moest bellen maar niet met mij ze. Zij zijn m'n reisagentschap, zij mogen het oplossen! 's Avonds met hen gebeld en gezegd dat ik niet vroeger kon vertrekken daar ik de 10e nog naar Cirque Du Soleil ga in Melbourne en de 12e in Belgiƫ wilde zijn omdat ik al een bruiloft had staan op m'n planning (Dikke zever natuurlijk, maar ik wil m'n liefje niet nog een dag langer missen). Na veel over en weer gebel uiteindelijk bevestiging gekregen dat ik dezelfde dag via Sydney naar Bangkok vlieg zodat ik m'n aansluitingen niet mis. Er was geen plaats meer in mijn "gewone" klasse dus zit ik nu lekker in... Jawel, 1e klasse :p

Het is nu donderdag, volgende week deze tijd zitten ik en mam al in de Tasmaanse bergen ergens rond te sjezen met de campervan! Kijk er VERDOMME naar uit!

Geen opmerkingen: