zondag 15 februari 2009

A few announcements...

Ik heb deze week enkele telefoontjes gedaan naar hier en daar om mijn reis helemaal vast te leggen en ik kan momenteel fier zijn en zeggen dat alles geregeld is :)! Al m'n binnenlandse vluchten zijn geboekt, de vluchten naar Nieuw Zeeland en terug ook en m'n terugvlucht naar België is, na me eens ferm vies te maken, ook goedgekeurd! Van Melbourne naar Hobart naar Sydney naar Alice Springs naar Cairns naar Christchurch en terug naar Melbourne, 6 vluchten dus voor een totaal van €700. Vind ik best te doen ze ;)!
Heb er ondertussen ook een groepsreis in The Red Center bijgeboekt daar je dat gedeelte echt niet alleen kan doen! 2 nachten in een slaapzak onder de sterren slapen, niets meer..De max! Het schijnt dat je daar tijdens de nacht alles kan zien daar er daar in de verste verte geen licht is en de maan en sterren dus in grote getallen aanwezig zijn en alles verlichten...Klinkt heerlijk!
NA al die vluchten geboekt te hebben bel ik naar Qantas, m'n vluchtmaatschappij, om m'n terugvlucht aan te passen en vast te leggen op 11 mei zodat ik i'n mn liefje haar armen kan liggen op 12 mei. "Excuse me sir, but you will have to stay in Bangkok for those 8 days you have booked, nothing to do about it". Ja m'n gat! Ik had vooraf, op aanraden van de persoon die m'n ticket geboekt heeft, een stop geboekt in Bangkok voor 8 dagen. Qantas gaf me namelijk een gratis tussenstop dus had ik gekozen voor Bangkok. Nu heb ik echter besloten om dat niet te doen en in de dichte toekomst Thailand in het algemeen eens deftig te doorreizen in plaats van nu op 8 dagen overal door te vlammen. Plus het zou nogal onveilig gweest zijn met een laptop en dergelijke daar alleen in de straten...
Ik vroeg dus aan die vriendelijke madam aan de telefoon om die reis te cancelen en me op de snelste vlucht naar Londen te zetten..."Sorry no can do". Als ik het geboekt heb MOET ik het doen...Niet waar denkt Walt en ik bel naar Belgie naar Connections om m'n verhaal te doen! De persoon die ik toen aan de lijn had kon me niet helpen dus zei ik hem heel vriendelijk dat ik binnen 30 minuten terug zou bellen en dat ik dan een oplossing wilde, zo simpel als dat, of dat ik me anders es serieus vies zou maken daar ze me altijd gezegd hadden dat ik ten allen tijde die stop kon opzeggen! Walt belt terug, verantwoordelijke aan de lijn, "ok Walt, opgelost, je vliegt van Bangkok meteen naar Londen en Brussel"...Nè, ook dat es geregeld, Qantas Australië in your face!
De fameuze reis start op 31 maart en eindigt in België op 12 mei in de armen van m'n Evatje! Ik kijk er zo naar uit, niet te doen! Elke dag zien en horen we elkaar op webcam en elke dag maakt ze me zotter en zotter! Het is nog een tijdje voor ik terug ben, maar de tijd vliegt voorbij, wat niet wil zeggen dat ik niet geniet van Aussie e! Ik had bijvoorbeeld NZ kunnen afzeggen maar dat doe ik niet! BEn er nu zo dichtbij, dan wil ik er ook naar toe! Op 12 mei zie ik m'n liefje...En hou jullie oren maar allemaal dicht en ontruim Zaventem want het gaat vonken geven!
Liefje, ik zie je graag! Wat je met me doet is ongelooflijk! Ik tel af tot ik je in m'n armen kan nemen!
12 mei mensen, 12 mei...Begin de bussen al maar te huren en de parking van Zaventem al maar te bezetten want Walt komt naar huis!

3 opmerkingen:

pythonke zei

Ja 't wordt tijd é Waltje,

ons constant jaloers maken met mooie foto's en leuke avonturen.
Kom het maar eens allemaal thuis uitleggen ;-)
Die bussen da valt te regelen, die bezetting da kan'k met mijnen job nie doen é :-p

Geniet daar nog maar ff van al het moois en kben er zeker van dat er u hier iemand zeer goe zal verzorgen als ge thuis komt ook!

Laterz mate,

Greetz Stof

Unknown zei

hoi dag Walt. Het maakt me blij te zien dat je je blijkbaar jeunt bij Jolle en Co. Niettegenstaande de hete miserie van de voorbije tijd en de angsten die jullie hebben uitgestaan. Van hieruit hebben we het kunnen volgen dank zij de mails van Marjolijn, maar zeker ook dank zij de blogartikels van jou. Daaruit bleek nog meer de spanning die er omheen hing. Nu ga je rondtrekken en de (grote) buurt ginder verkennen... We wensen je een héél leuke en fantastische ervaring ermee en hopen dat ooit ook nog eens te kunnen komen doen. De groetjes aan de familie, goeie reis, hou ons op de hoogte van je beleveniossen en vooral, goeie thuiskomst bij je Evatje! Tot kijk misschien eens in Lochristi, bij ons thuis, niet ver van bij jou dus. Altijd welkom! Jolle's va.

Denneman zei

Ik verheug me al op 12 mei :). Ge weet het misschien niet meer maar da is de dag da ik en Kirsten mekaar ontmoet hebben op de Blaarmeersen ;). Dus dan zij we een jaar samen. Toch mooi hoe da alle dingen zo mooi samenvallen é :) en die dag ziet gij ook eva :). Het leven kan toch schoon zijn é. nog een kleine 3 maanden en dan zijt ge hier...
Ik hou de champagne al klaar :)
yoooo maat