vrijdag 27 februari 2009

We tellen af...

De laatste tijd komt er niet veel nieuws op m'n blog, ik weet het! Na de zomervakantie begint school namelijk weer en daarmee ook m'n dagelijkse routine...
Danny en Mj hebben veel om handen en zijn vaak weg de laatste tijd, ook in het weekend, waardoor ik al een tijdje geen uitstapjes meer gemaakt heb en daardoor er dus ook geen nieuwtjes zijn om deze blog te vullen!
Toch ga ik eens dit berichtje achterlaten met enkele vooruitzichten!
Morgen ga ik met Mj en the kids naar Melbourne stad. Er is daar een groot festival voor kindjes waar we Florian en Hannelore es flink uit hun bon gaan laten gaan... He wekeend van 21 en 22 maart ga ik met Lynda en Michael een weekendje mee naar "Taradonga" ofzoiets ;). Dit is een stadje in the countryside waar er dat weekend een Hotrod show is. Doordat Michael zelf nogal met auto's bezig is en zelf een American Muscle Car (Ford Mustang) in elkaar heeft gestoken kan hij zo'n shows wel smaken. Ik ben uitgenodigd om een weekendje mee te gaan, en kijk daar wel ferm naar uit daar het al een tijdje geleden is dat er actie geweest is!
Ronde 25e komt Jolien dan, en enkele dagen begint het avontuur, Jihaaaaaa!
Ik begin Belgiƫ serieus te missen, of eerlijk gezegd: Ik mis Belgiƫ serieus dus ik kijk er naar uit om de Belgische bodem terug te zien...

1 opmerking:

Denneman zei

De belgische bodem mist u ook serieus ze :).
Hij kan niet wachten om uw voeten weer te voelen :).
Goede vooruitzichten....
yooo