donderdag 27 november 2008

Mondays, tuesdays Happy Days...

Men zegt altijd: "Na regen komt zonneschijn", wel hier regent het vaak nog eens (waar de lokale bevolking praktisch telkens een instant-orgasme door krijgt omdat ze de regen zo erg nodig hebben) maar de zonneschijn is er ook, en hoe!!!

De laatste 4 dagen is het telkens lekker warm en zonnig geweest! 30 graadjes en lekker bakken in de zon...Zeker op maandag! Rond 12u30 had ik Florian in z'n bedje gestoken en het was zo'n mooi weertje dus ik heb me ff buiten op de trampoline gelegd in de zon en...na nog geen 5 seconden was ik weg voor een dik uur en een half. Resultaat: lekker bruin velleke! Echt machtig, je moet hier maar een uurtje zonnen en je hebt het kleurtje dat je in andere landen pas krijgt na een week!

Iets wat ik dus helemaal niet snap is wanneer het slechter weer is en je vriendelijk een babbeltje aan't slaan bent met iemand en ze telkens zeggen dat ze hopen dat het regent! In Belgiƫ hopen we altijd dat het niet regent omdat we dat bijna dagelijks hebben en hier in Australiƫ willen ze niets liever dan regen en zijn ze de aanhoudende zon soms beu...'t Zijn toch rare kwieten hier hoor!

Heb deze week nog een extra hemdje gekocht voor vanavond te dragen op het bal, en ook een T-shirt of 5. Kost hier niets. Kijk er wel naar uit, heb er veel zin in! Foto's komen er zeker op morgen van mij in m'n mooie kostuumbroek en hemd(en) want het zal nogal warm worden en dan zijn 2 hemden wel welkom! Zaterdagavond is er dan weer een "dance" van de Ceroc dansgroep van Marjolijn, dus nog eens gaan eten en een danske doen ;)! Leuke vooruitzichten dit weekend dus!

Zon, warm weer, blauwe lucht en mooie natuur, wat wil een mens nog meer?

Tot morgen voor de "dance" updates...

Ps: Marjolijn heeft haar nieuwe auto van haar werk gekregen, wat een beest! En het leuke is, het licht werd op groen gezet voor mij, dus ook ik mag er mee rijden...Haha!

Geen opmerkingen: