woensdag 5 november 2008

Ondeken :(

Deze morgen (voor mij dan toch) had ik afgesproken met m'n mam om te videochatten via msn. Wat ik voordien niet wist was dat ik slecht nieuws zou krijgen...

Na het verliezen van m'n bomma net voor m'n reis en m'n oma toen ik hier een dikke week was...Heb ik nu te horen gekregen dat Ondeken, m'n kat gestorven is :(...
Ze is niet gestorven van ouderdom want ze was nog maar 9 jaar, maar ze is vergiftigd! Welke mens doet dat nu? Moest ik weten wie het gedaan heeft dan zou ik hun huisdieren eens gaan vergiftigen...
Had niet verwacht dat het me zo zwaar zou vallen...Maar ik denk dat het alle verlies samen is dat ineens begint door te sijpelen! Het klotige is dat ik me zo onmachtig voel...Niet dat ik er iets aan kan of kon doen, maar toch zit ik zo ver zonder iets te kunnen doen of er bij te zijn. Het maakt me gewoon zo razend dat er mensen zijn die andere mensen hun huisdieren vergiftigen...ze verdienen zelf vergif! Ben echt pissed!

Gelukkig zagen ze hier thuis dat ik wat minder liep en heb eens m'n volledige hart kunnen luchten over alles wat tot nu toe gebeurd is! Heb een goede babbel gehad met Jacqui, een collega van Danny en met Danny zelf ook! Heeft me wel goed gedaan, samen, met het vroege slapen nadien.

Today is a new day, maar het verlies mag nu wel es gaan stoppen hoor!

Zo zie je maar, heb al veel meegemaakt sinds ik hier ben, en ben hier nog maar 1 maand, wat zullen de volgende 6 brengen?

Waltvis

3 opmerkingen:

Liesje zei

Ik snap dat ook niet hoe mensen vergif kunnen leggen. Vind het al erg als mijn papa dat doet voor de ratjes die tussen ons hout zitten buiten. Maarja dan kan je niet anders want anders zit je ervan vergeven...
Ik heb ook al veel katjes verloren als kind. Vaak ook vergiftigd door boeren in de buurt of duivenmelkers. Groot verdriet altijd, dus begrijp hoe je je voelt. Het mag inderdaad eens gaan stoppen. Lieve zoen

Anoniem zei

OOOOOOHH!! Als ik die vergiftigers tegenkom sla ik ze de kop in!!
Nu loopt Osama daar zo alleen rond en zijt gij verdrietig :(
Ik ben er voor jou !! Maar wel aan de andere kant van de wereld..

Tschüss!! XxX Kikimeisje!x!

svenne zei

mijne beste,
kweet dade et nu moeilijk maar weet ook al zitte den andere kant van de wereld ik ben der voor u é
dag en nacht....
moet er ni aan denke moestek die mense tegekome
want ge weet dak voor zo dinge rap uit mijne slof kan schiete é
best wishes
me