dinsdag 4 november 2008

You little rascals...!!!

Vandaag, disndag, was ik nog lekker aan het nagenieten van het prachtige Healesville Sanctuary...
Ik vraag Hannelore om haar schooluniformpje aan te doen zodat we kunnen vertrekken en maak haar boterhammetjes klaar en steek de kindjes in de auto...
Het was extreem stil op de weg naar school, geen auto's of kinderen...en een gesloten schoolpoort! Er was geen les die dag...natuurlijk niet want het is Cup-day, wat ik helemaal vergeten was!

Cup day is betergekend als de Melbourne Cup, dan ligt alles plat in de staat Victoria! Alle winkels, scholen, kantoren,...Alles is dicht. De Cup is een paardenrace in Melbourne City die om en bij de miniuut duurt maar zoveel teweegbrengt qua glitter and glamour en vooral wedden. Er wordt enorm gewed op deze paardenrace! Maar soit terug naar het verhaal...

Hannelore en Florian zijn dus lekker aant spelen en ik neem even de tijd om me eens goed op de pot te zetten... Ondertss vond Hannelore het zo leuk om haar gezicht en Florian zijn gezicht helemaal te beschilderen met stift, en neen het was geen face-paint-sift. Florian had ook een stempel gebruikt als lekstok dus je kan je wel voorstellen hoe ze eruit zagen...Heb me eens flink boos gemaakt en ze dan maar in bad gestoken om eens goed op hun gezicht te schrobben...Twas niet bepaald makkelijk maar het is er allemaal afgeraakt!
Zo zie je maar, het zijn niet altijd schatjes hoor :)..'t zijn kindjes hé!

Is wel leuk voor mezelf om zo alles neer te schrijven...Kan me voorstellen dat ik binnen 10 jaar deze blog zelf nog eens lees...Moet best grappig zijn!

Grtz en Cheers guys

1 opmerking:

Liesje zei

Hey Walt,

Was echt jaloers toen ik je foto's bekeek!! Wil ook tussen de kangoeroes staaaaan ;)
Moet leuk geweest zijn, en niet alleen voor de kindjes. Als je een dierenvriend bent, geniet je daar zeker van. Vind het wel goed dat die dieren niet opgesloten zitten. Want als ik vergelijk met onze zoo. Wil graag nog eens gaan want is lang geleden maar ergens vind ik het maar zielig om die diertjes daar te zien zitten. Vergeet alvast niet om een koala mee te nemen he voor mij ;)

Dikke zoen