woensdag 29 oktober 2008

Aussie Rulz

Belgian people,

De laatste 2 weken is het nogal druk voor mij, daardoor de mindere blogberichten! Marjolijn is voor haar werk 3 weken op een rij (telkens wel weekend thuis) op training in Brisbane, ongeveer 1200 km hier vandaag. Danny werkt overdag en was vorige week elke avond weg dus je merkt het al...Was ff pompen of verzuipen!

Deze week is Danny er wel vaak en dan vullen we samen onze avond met Prison Break...We hebben denk ik nog maar 4 avonden samen gekeken en het eerste seizoen is er al ver door. Als je het doet moet je't goed doen e! Zit ook wat meer op msn de laatste dagen, wel leuk om jullie allemaal es te horen...

Door de drukte heb ik dus nog geel "fieldtrips" gedaan...Vorige week ben ik eens naar Greensborough geweest maar voor de rest is het the same old...met Hannelore naar de gym, es naar de winkel, naar school...

Ga het hier nog es bespreken maar mss zou ik zondag naar Melbourne gaan, eindelijk eens the city zien en wat rondwandelen met m'n boekjes die ik gekregen heb :)

Vandaag wilde ik dan met Florian eens naar een soort dierenreservaat gaan in de buurt, maar wat gebeurd er. Het is bewolkt en heeft geregend dus is dit nt het perfecte weer om in de openlucht een wandelingetje te gaan doen he! Ik zie het zo: ik ben hier nog dikke 5 maanden, heb nog alle tijd om excursies te doen en het weer wordt toch alleen maar mooier en mooier...
Hoe mooier en warmer weer, hoe meer beestjes buiten, hoe bruiner kleurtje, hoe leuker voor mij en Florian, hoe mooier, hoe mooiere foto's en tenslotte hoe meer voldoening...Het causale verband mensen ;)

Danku, en tot morgen, voor meer weer met...Walt de weerman

Geen opmerkingen: