maandag 13 oktober 2008

De tranen van God hemzelfe...

Jawel jawel,
Deze ochtend sta ik op om Hannelore klaar te stomen voor school en wat zie ik? Grijs en....regen!
Dus zelf hier regent het soms ;)

Verder zijn we vandaag wat gaan winkelen en ben ik Civilization 4 leren kennen, een computerspel dat Danny en Marjolijn samen spelen...en nu ik dus ook ;) leuk hoor! Een eigen stadje uitbouwen en de wereld verkennen.

Het klikt enorm goed hier, en niet alleen met de kindjes! Ik voel me hier massa's goed! Met Danny en Marjolijn klikt het ook super! Deze avond heb ik, net zoals eergisteren, met M 2 filmpjes gekeken van m'n harde schrijf...lachen geblazen! Nu tijd voor dodoland!

Cheers

3 opmerkingen:

Nicole zei

Hallo Walt,
Tof dat we je downunder avontuur zo een beetje kunnen volgen. Ook tof dat ik je gisteren nog even (met je mama) op MSN heb gezien.
Zo te lezen en te zien aan de foto's heb je het ginder reuze naar je zin. En dat is toch uiteindelijk de bedoeling hé.
Geniet nog met volle teugen van je Australië-avontuur en blijf ons vooral op de hoogte houden.
Liefs,
Nicole

Unknown zei

Hej walt!
Hopelijk heb je het daar beetje leuk, maar de foto's zeggen genoeg dus ik denk van wel! :D
Met de kindjes ist precies ook vree leuk! :)
Plus nog keer zo een goe weerke, kben jaloers :(
Hou ons nog maar wa op de hoogte e, van ginder aan de andere kant :p
Amuseer je nog!
xxx Farah

Shari zei

Dag Waltje,

ik heb derjuist eens naar u fotootjes gekeken. Zo mooi dat het daar is in Australië, zo mooi weer!! De kindjes zien er deugnietjes uit. Ge hebt er waarschijnlijk wel u handen aan vol, maar tzien er ook wel lievekes uit.
Ik kan nog altijd niet geloven da ge aan de andere kant van de wereld zit!! Ik heb al veel aan u gedacht en mij afgevraagd hoe dat ge het zou stellen. Ik ben superblij dat alles goed gaat, ondanks de tegenslag van u oma.

Nog heel veel plezier en hou ons op de hoogte van u gebeurtenissen :-)

xxx Shari