donderdag 30 oktober 2008

Let the games commence...

Ik herinner me dat ik in één van m'n vorige berichten zei dat ik vorig weekend naar Melbourne zou gaan. Wel, door omstandigheden (Danny was een heel weekend weg met het leger en Marjolijn moest zaterdag om 16u30 ergens naartoe en zondag om 14u) is dit niet doorgegaan...
Gisteren sprak ik Danny daar ff over aan dat ik echt wel een dagje zou kunnen gebruiken, en eens weg zou willen gaan daar ik al 3 weken aan een stuk bij de kinderen ben (mede door de drukke periode). Nu zaterdag, morgen dus, zou ik wss naar Melbourne City kunnen gaan..
Dan pak ik 's morgends de trein om daar een hele dag te verkennen en 's avonds terug te komen nadat ik wss ergens iets gegeten heb.
Maandag heeft Hannelore een vrije dag en ik stelde voor om samen naar een grote speeltuin te gaan, Danny kwam echter met een veel beter en leuker idee..Healesville Sanctuary!!!
Dat is een reservaat met enkel Australische dieren, en je loopt er gewoon tussen...Wombats, Emu's, Kangoeroes (off course), Wallabies, Koala's....
Het staat bekend om z'n koalabevolking...Ik wilde daar supergraag eens naartoe gaan, al vanaf het moment dat ik er van gehoord heb en kijk sie...Maandag gaan we er heen...That just made my week :D
Heb er massa's zin in...Foto's foto's en foto's en nog meer mental pictures...

Australië is toch Wauw ze...

1 opmerking:

Elke Leyman zei

Dag Waltje,

Misschien hoor je mij niet vaak maar ik kijk wel dikwijls naar je berichten en elke dag vraag ik me wel eens af hoe het daar verder gaat. Ik zie dat je het zeer druk hebt met de kindjes. Maak inderdaad ook eens tijd voor jezelf hé, je hebt dat ook eens nodig. Hier is alle sok. Ik ben druk aan het werk en het is plezant. Ik mis je en hou je goed!!!!
dikke zoen
elke