zondag 12 oktober 2008

Dubbele gevoelens...

Pamperkes met bommekes stront verversen, kindjes in bad steken, helpen met eten geven bij mijn kleine vriend en dergelijke...Dit zijn tegenwoordig mijn dagelijkse bezigheden...En ik doe het verdomme graag (ik neem er die stinkende bommetjes wel bij ;))

Vrijdag heb ik voor de eerste x Hannelore alleen naar school gedaan...Nadien heb ik op m'n dooie gemakje het park verkent en laten doorsijpelen dat ik weldegelijk in AustraliE zit. Op een bepaald moment zat ik op een bankje met een smile van oor tot oor denkende van "Zot maat, ik zit echt in Australië"...Ik zat daar echt te genieten...

De rest van de dag was ik alleen thuis want Florian zat in the daycare dus ik ben op de fiets gekropen en heb het heuvelachtige landschap onveilig gemaakt met mijn potske op m'n hoofd (wat hier verplicht is)

Sinds ik hier ben, ben ik de persoonlijke chauffeur van de kindjes en Marjolijn momenteel ;) dus moeten we ergens heen dan zet ik me nog steeds rechts in de auto :D.
Vandaag was een erg leuke, maar best wel vermoeiende dag :)...We zijn naar St. Kilda geweest, dat is een leuk badplaatsje net voorbij Melbourne City...

Bijna 30 graden, lekker zonnetje...Je ziet de afdruk van m'n T-shirt al in m'n prachtige torso (hehe) staan...
'T was heel leuk om met de kindjes in het zand te spelen enzo...We moesten bijna een uur rijden tot we er waren dus zo heb ik m'n driving skills nog wat geoefend ook.

Deze avond kwam Danny thuis, wat "home brew" (eigen gebrouwen bier) gedronken en eerste 4 afleveringen Prison Break gekeken...Nu ben ik dead beet dus ga ik plat!

Eerst nog de uitleg van m'n titel. Waarom dubbel gevoel? Wel, ik heb vrijdag nieuws gekregen dat m'n oma overleden is...net nu ik er niet ben en dat doet me pijn. Ik ga 6 maanden naar Australie, dat is een 160 van m'n leven denk ik, en net nu verlies ik "mijn" oma...het valt me zwaar...Dus zo versta je wel dat het een dubbel gevoel is. Heb het even heel moeilijk gehad...Zeker om het feit dat ik niet bij de begraving zal zijn...Spijtig genoeg gebeuren zo'n dingen nu eenmaal in het leven.

Bij deze: Oma, ik mis je! Je zit in m'n hartje voor altijd!!!

Slaap lekker beste mensjes,...Ik zal eens van België dromen...

Toedels and in case i don't see you anymore...Good afternoon, good evening and goodnight!

2 opmerkingen:

joyce zei

Hi Waltje,

Ben blij te horen dat je het zo goed stelt, als ik de foto's zie word ik waanzinnig jaloers, zooooo goed weertje:)
Ik zie ook dat het al fantastisch klikt met de kindjes, maar ik had niet minder verwacht hoor.
Wel jammer van je oma, kan me voorstellen dat het wel een minder moment is, maar jij kan er niet aandoen dat je nu net aan de andere kant van de wereld zit,hé.
Je gedachten zullen wel bij haar zijn. Allesinds toch sterkte op dat vlak.
En voor de rest, veel plezier daar nog en ik kijk al uit naar het volgende blog berichtje van je!!


Dikke zoen

Joyce

svenne zei

betste walt,
weet als er iets is dak er altijd voor u ga zijn.
bij deze mijn enige deelneming aan u en u familie.

greetz svenne