zaterdag 4 oktober 2008

Zoals beloofd...

Zoals beloofd ben ik hier weer met het verslag van het verrassingsfeestje!

Eerst en vooral: Joyce en An, een dikke merci voor dit feestje! Dankzij jullie heb ik iedereen nog eens gezien voor ik uiteindelijk vertrek, Dankje!
Ten tweede: dankje aan iedereen die gekomen is, het doet me echt goed dat jullie er waren. Het is wel een moeilijker afscheid omdat ik jullie nog allen gezien heb, maar ik ben toch blij dat ik jullie nog allen eens heb kunnen vastpakken en dergelijke...

Nu, het feestje zelf, was enorm leuk voor mij natuurlijk! Zoveel volk??!! Allemaal voor mij ;)
Vond het super om iedereen daar samen te zien, al was het met momenten wel chaotisch voor mij. Ik liep van pier naar pol en wilde natuurlijk graag met iedereen eens een babbeltje doen. Het voordeel daarvan was dat ik zo indd iedereen te pakken heb gekregen, maar het nadeel dat ik mn aandacht zo moest verdelen dat ik ook soms het gevoel had dat ik sommigen te weinig aandacht gaf...Maar dat is nu eenmaal zo bij een moment waar je zelf in de spotlight staat, nietwaar :), wel leuk om zo eens in middelpunt te staan, al zeg ik het zelf :).

Alle mensen die ik erbij wilde, waren er. Natuurlijk mis je wel altijd enkele mensen die niet konden komen door omstandigheden, maar die zaten dan in m'n kopje!

Allemaal dankje voor de kaartjes en cadeau's. Leuk dat het boekje is rondgegaan en dat iedereen er een afscheidswoordje heeft ingeschreven. Ik neem het boekje zeker mee en zal het af en toe eesn doorbladeren wanneer ik een minder moment heb...

Jullie zijn allemaal bedankt...echt waar. Ik ga jullie missen en gelukkig weet ik dat ook jullie mij gaan missen! "G'day Mates"

3 opmerkingen:

Stijn zei

You remind me so much of my own trip to the wonderful country of Australia! Enjoy your flight as much as you can!! When we're waking up on tuesday, you'll be in the plane, when we're going to bed, you'll still be on that plane and when we wake up again on wednesday, you'll be almost there...

I'm thinking of you! Have a great time and ENJOY!!

Lots of greetings!
'the other manny' ;-)

Marjolein Van Bogaert zei

Ik wist van geen feesje tot zaterdag (te laat dus). Niet te min, veel succes en ook ik zal je missen.
Keep it cool, keep it funny, keep it wild and most of all keep it safe

svenne zei

walt,
bij deze zalk ook maar ne keer iets schrijven é.
ge zijt nu vertrokke en hopelijk al een heel eindje verder me de vlieger.
langs deze weg kunnen we toch nog in contact blijven é en kzou zegge pakt u een australische en tot binnen 8 maanden é

greetings svenne