donderdag 1 januari 2009

Bushwalking at Waterfall Gully Baby...

Wat voor nen zot ben ik wel niet?
Om 4u in uw bed kruipen van nieuw jaar te vieren en om 7u30 terug opstaan om verdomme op 1 januari 's morgends te gaan Bushwalken! Welke idioot doet dat nu? De Walt natuurlijk!
Eigenlijk een perfecte start van het nieuwe jaar! Mooie natuur, eens goed gaan "trekken" en genieten van wat de aarde allemaal op m'n oogbol plakt! Maar toch: je moet er maar zot voor zijn!
Samen met Rei de auto in en naar Waterfall Gully, daar de benen strekken en meteen enorm steil naar boven, en zo bleef het verdikke heel de tijd doorgaan! Ik voel het momenteel serieus in m'n benen! Beginnen in Waterfall Gully en helemaal omhoog op Mt. Lofty, die berg waar al enorm veel foto's van online staan.
Toen beklommen met de auto, nu met de voetjes! Was enorm zwaar en heb een paar x enorm moeten puffen maar we zijn er geraakt! Ff genieten van het uitzicht en terug naar beneden...Boven waren we in 1u30 en beneden in 30 minuten...
Samen met Rei was ik een Runaway Train! Eenmaal je snel naar beneden begint te gaan ben je niet meer te stoppen, enkel door een boom...aauch!
Weer zwaar genoten van de natuur, maar ook van de zware work-out.
Bushwalken is gewoonweg heerlijk! MJ en ik gaan in de toekomst proberen wekelijks eens een ferme Bushwalk te maken. Kijk er al naar uit!
Wat heb ik gedaan toen we thuiskwamen? Me plat gelegd want ik was letterlijk patat!

1 opmerking:

Denneman zei

Ocharme dienen boom. Moet uitkijken waar ge loopt é ;) voor etzelfde geld was da nen cactus :p en vloog ge daartege me u benen open :p maarja spijtig :D. YOoo