donderdag 1 januari 2009

Een warm nieuwjaar...Echt raar!

Net zoals de kertsperiode voel je hier het nieuwe jaar helemaal niet aankomen!
In België is het koud, zet je de chauffage aan, blijf je binnen en doffel je je lekker in tussen de warme dekens! Hier in Australië sliep ik de laatste dagen zonder lakens, met de Airco aan en kwam ik meer buiten dan dat ik binnen zat...Ze noemen dit dan ook de andere kant van de wereld!
Het was heel raar om in de sfeer van de feestdagen te komen doordat het klimaat dus heel anders is...In Adelaide is het veel warmer dan in Melbourne dus ik heb daar wel enkele +30° dagen meegemaakt...Heerlijk (Sorry ;))
Enfin, op Oudejaar zijn we met een hele groep gaan eten in een Argentijns restaurant...Heel lekker, maar ik heb gemerkt dat op resto gaan met kindjes niet altijd makkelijk is :s...
Na de resto zijn ik en Danny de kindjes bij Chris en Christine gaan afzetten zodat ze daar enkele uurtjes konden slapen terwijl wij gingen feesten op een Beachparty van een vriend van MJ.
Het was heel gezellig, nieuwjaar vieren op het strand, in je zomerkledij en het vuurwerk zien ontploffen boven je hoofd...
We hebben het niet te laat gemaakt...De kindjes gaan ophalen en bedje binnen...
Meer moest het niet zijn, het was gezellig maar...Ik heb het wel moeilijk gehad met het gemis van vrienden en familie, zeker toen m'n broer belde...Het deed me zo goed om hem te horen en ik had graag in België geweest op dat moment om iedereen te kunnen zien! Die dag komt nog wel...Nu heb ik eens een Aussie style nieuwjaar gehad nietwaar?

Gelukkig nieuwjaar iedereen! Hopelijk komen al jullie wensen uit want de mijne is aan het uitkomen "as we speak"

2 opmerkingen:

schmoel zei

Warm warm warm!!! Hier is het koud koud koud! Deze morgen stapte ik in de auto en was het -8,5 graden, deze avond -5,5, 's nachts gaat het tot -12. Dus echter polaire omstandigheden. Gelukkig zitten we niet in Lapland, waar het nu -20 is, overdag!

Jolien zei

Hi Walt!
Weer mooie verhalen op je blog, en dito foto's! Man, prachtfoto's zitten er tussen. Natuurlijk kon je het niet laten om 't zotteke uit te hangen: je bent Walt!
x Jolien