dinsdag 20 januari 2009

Down To Earth Down Under

Na de lange vakantie in Adelaide, de 4 daagse in The Grampians en 2x The Great Ocean Road zijn we nu terug in Watsonia North met de voetjes op de grond! Ik ben enorm verwent geweest, heb heel veel plaatsjes gezien die ik anders niet gezien zou hebben en mag dus van geluk spreken dat ik hier bij dit gezin ben terechtgekomen...
De laatste weken waren fantastisch en nu zal het dus even aanpassen worden om terug de dagelijkse dingen te doen en "Thuis" te zijn met de kindjes!
We zijn al enkele malen gaan zwemmen bij de ouders van Lynda thuis, lekker koel zwembad...Wat nodig is met de temperaturen van nu! Het is hier momenteel al een hele week rond de 35 graden met een top van 39...Met die temperatuur is een zwembadje wel es welkom ze...
Een aanpassing na de vakanties dus, maar het lukt wel...Nog 2 weekjes verlof voor Hannelore en dan is't terug schoolgaanderij! Ondertss krijgt m'n rondreis al vorm. De vluchten naar Tasmanië en Syndey zijn al geboekt...beiden samen voor €80...De volgende boekingen zullen niet lang op zich laten wachten!
De Australian Open is ook begonnen, dus daar kijk ik wel serieus veel naar..EN ik ga er ook naartoe, haha! De halve finales van de mannen volgende donderdag!
C'mon

1 opmerking:

Denneman zei

AAAAH ik ga zeker moeten kijken dan nr de Aus. Open :). Miss zie ik daar zo een Belg zitten :D. MOet zeker eens mijn naam roepen ofzo :p.
Yoooo