dinsdag 16 december 2008

Aftellen...

Het is nu dinsdagavond...Binnen 3 dagen en enkele uren zijn we in Adelaide...Kijk er zo enorm nr uit! Een nieuwe omgeving en natuur en enkele graadjes warmer In the state of South Australia!
Op 6 januari zullen we terug in Melbourne zijn, nadat we de Great Ocean Road gaan gezien hebben (Zot maat en op 9 januari zijn we weer piepedada! Dankij Lynda gaan we 3 nachtjes en 4 dagen naar "The Grampians", een enorm mooi natuurgebied met wilde kangoeroes, bergen, bossen, meren en alles erop en eraan! Haar tante woont daar en we kunnen er spotgoedkoop verblijven met de 2 gezinnen! Verdorie, 't gaat een coole zomer worden!
Momenteel is M in Adelaide voor 2 dagen en dus zit ik met Danny opgescheept, haha! Onder mannen...best de max!
Donderdagavond was ik door Lynda, Sharon en Rachel (3 mama's) uitgenodigd om mee te gaan naar de "mama-avond" en te gaan eten in de Thaï...Er is echter een echt manwijf (een andere mama) die wat ouder is en blijkbaar de baas speelt en die wilt me niet mee omdat ze dan niet over mamadingen kunnen praten...bullshit! Spijtig, maar niets aan te doen. Vind het gewoon zwakjes van de anderen dat ze zich laten doen door da oudje maar soit ik ga naar Adelaide en The Grampians dus HAHA!

Hopelijk gaat alles daar goed met al m'n trouwe lezers?

1 opmerking:

Denneman zei

Alles goed hier hoor :)
moet je geen zorgen maken we zijn nog niet dood :)

Maak maar gebruik van de situatie en ga een beetje australië gaan verkennen :)

jaja ik weet wel dat je dat ziet zitten ;) have fun!!!!

Yooo makker