maandag 8 december 2008

Another Quest?

Ik kreeg vanavond het aanbod om vanaf 1 oktober 2009 nogmaals op stap te gaan...naar Nieuw Zeeland voor 6 maanden. Daar, in Auckland, deeltijds Manny'en en Personal Assistant wezen met een verdienste van 1000 dollar per maand...

Dat betekent 7,5 maand Weg naar Australië, dan 4 maand thuis en weer 6 maanden weg...Ik weet het even niet meer. Laat me nu genieten van Australië en ik zie wel binnen enkele maanden...Het is een mooie kans, maar ik zou me ook graag settelen dus...Hard nut!

Graag reacties :)

3 opmerkingen:

Jolien zei

Settelen kan altijd nog,
later, als je oud en wijs bent.
Of je kan je in Aus of NZ settelen...

Anoniem zei

Maar waltman :o
ik mis je nu al enorm :k en dan ga je weer weg zijn...
muuh.
maar je mag natuurlijk wel he, beetje genieten vna australische deugden enzo... maar toch Ö

Srr dat je de laatste tijd niet zo denderend veel van me hoort , maar de examens nemen mij in beslag.

Nog veel plezier daar! Kmis je!!
xx

Kikimeisje

Denneman zei

Yoooo waltman.

Ja das natuurlijk moeilijk é om zo een beslissing te nemen. 4 maanden maar in België zijn en dan al weer vertrekken naar aussieland.
Dan moeten we u weer missen!!

Ik zou zeggen, en tis waars beke cliché, moet altijd doen wat je WIL doen. Niet zo denken aan wat je zou moeten doen, maar wat je WIL :).

Hopelijk is dit goede raad.

Yooo