woensdag 24 december 2008

The Botanic Gardens en Café Oostende

Deze avond is het Kerstavond...Maar da's pas 's avonds dus wilde ik geen hele dag op m'n "reet" zitten en wachten tot ik papier van de cadeautjes mag scheuren....M'n mind opendoen en iemand vragen wat we zouden kunnen doen was dus de boodschap!
MJ en ik zijn dan maar samen Adelaide ingetrokken met als doel de botanische tuinen en het uitproberen van de MAKO stand op m'n fototoestel! Danny en Mark bleven thuis, net als de volgende 4 dagen want het is namelijk Cricket! 4 dagen lang...
Het was enorm warm en geen wolkje aan de lucht...Waar ik ondertss al gewoon aan ben en niet zo makkelijk ga kunnen missen als ik terug in Melbourne ga zijn!
Bon, de tuinen zelf zijn wel es leuk om in te wandelen, maar het is niet zo dat ik orgastisch word van bloemen en bomen te bewonderen. Wat doet Walt dan, de zot uithangen e zoals je wel ziet op enkele van m'n foto's...Het zat daar vol met gifgroene zeldzame maar heel giftige tuinslange, dus na de Botanische zijn we dan maar via de mooie rozentuinen naar het Belgian Beer Cafe gegaan!
Een lekkere Leffe en een puntzakje frieten later, genietend van de frisse wind op het terras van café Oostende, was ik klaar om terug af te zakken naar huis om daar op primitieve wijze cadeaupapiertjes te gaan verscheuren en pakjes te ontdekken waar meer werk aan verpakken inzit dan uitpakken! Eerlijk: nu mis ik wel vooral m'n familie op dit moment...

1 opmerking:

schmoel zei

erel,

Wij (Friedl en ik, maar zeker ook mama en papa) hebben je ook gemist op kerstdag. Kerstavond zat ik natuurlijk bij de Friedls, maar op kerstdag was het een totale andere sfeer met enkel wij, mama en papa en bompa. We hadden je er toch veel liever bijgehad. Ook B/Jenny heft je toen gemist. Qua kerstkaartjes en zo, we zijn er mee bezig, dus je mag eentje verwachten van ons.