zaterdag 27 december 2008

Nachtelijke avonturen

Ik maak hier in Adelaide zoveel mee, we gaan namelijk elke dag op stap, waardoor ik dus elke dag een heel verhaal te vertellen heb! Worden de Belgische oogjes nog niet moe van al die verhalen te lezen?

Na de bushwalking gisteren zijn we op't gemakje iets lekkers gaan eten en 's avonds ben ik samen met MJ en Hannelore opnieuw op stap gegaan! We wilden ff naar de lichtjes gaan kijken vanop Mount Lofty en zijn uiteindelijk 5u weggeweest...
Lofty kan je alleen bereiken door door de bergen te rijden...Smalle kronkelende wegen waar je wonder boven wonder nog steeds 80 mag vlammen! Er staan daar zo van die borden van "Koalas by night" dus reden we wat trager dan normaal en ja hoor...Op een bepaald moment zien we er ene voor de auto op straat lopen! Van de moment dat ik uistapt zet hij het op een lopen, toch was het nogmaals de max om zo'n diertje te zien rondlopen wetende dat ze dat maar 1u per dag doen. De andere 23 maffen ze!
Boven op Lofty geraakt en van daaruit de stadslichtjes gezien! Weeral onbeschrijflijk in woorden dus moet ik spijtiggenoeg zeggen: bekijk de foto's...al is het in het echt veel mooier dan op foto! Ik werd er ff stil van...
We zijn dan nog doorgereden naar Lobethal, een stadje dat er bekend om staat om overdreven mooie kerstversiering te hebben! NA eens ferm verkeerd gereden te hebben zijn we er uiteindelijk geraakt (na nog een koala op de baan) en hebben we een fantastisch mooie tuin bewonderd waarna ik de toch terug naar huis heb gereden omdat MJ moe begon te worden! Uiteindelijk om 1u30 thuisgeraakt...Ff naar de lichtjes gaan kijken, yeah right!

2 opmerkingen:

Denneman zei

die koala wist gewoon dat gij ging passeren. hij dacht: "ik ga eens lekker voor die auto lopen dat dien Belg mij toch eens kan zien, maar daarna ga ik gaan maffen"

schmoel zei

Loopt dat rap zo'n koala? Waarschijnlijk wel als hij u ziet, maar halen deze beesten anders niet eenzelfde snelheid als de drietenige luiaards?