maandag 8 december 2008

Days of our lives

Er is weer een week gepasseerd waar het elke dag wat warmer werd, de vakantie wat dichter kruipt en er nieuwe verhalen te vertellen zijn…

Sporten, dat wil ik hier doen! Ik kon normaal op de legerbasis van Danny gaan zwemmen, maar ik mag daar niet binnen tenzij ik met hem trouw…’k Heb er even over moeten nadenken maar zo ver wil ik toch net niet gaan om een zwemmeke te doen! Sportschoenen worden het dus. Zo dom, want heb nog zo getwijfeld om die van thuis mee te nemen. En Danny gaat samen met mij wat legerdrill-oefeningen doen, nice! Ik ben heel wat wijzer geworden over Nieuw Zeeland. Klaas, de tweede Manny op deze aardbol, ben ik leren kennen via een gemeenschappelijke vriendin. Hij is Manny in Auckland en wanneer ik daar zal gaan rondtrekken gaan we wss samen wat avonturen tegemoet. Zo gaan we al ZEKER Bungee Jumpen en Skydiven…stel je voor: van 15000 voet naar beneden vallen richting zo’n fantastisch landschap…Ik heb ook een voorstel gekregen…Ik zou vanaf oktober volgend jaar 6 maanden kunnen Manny’en en Personal Assistant zijn in Auckland als vervanger van Klaas…Hmmm het trekt me toch serieus aan hoor! Het is niet puur Manny’en maar ook werken in een bedrijfje…Die noot zal ooit wel eens gekraakt worden!

Dit weekend hebben we Sinterklaas gevierd…Ze kennen dat hier dus niet in Australië, What a shame! Saint Nicholas kennen ze wel, maar dat is dezelfde kerel als Santa Claus! Het is hier dus maar 1x Jackpot voor de Aussie kindjes ipv 2! Is gewoon zo grappig, als je dat vraagt aan anderen of zij dat kennen is het precies of ze voor de eerste keer horen dat een mens praat. Als je de legende van de Sint uit Spanje dan uitlegt bekijken ze je nog raarder dan tevoren. Maar soit, wij hebben dus wel Sinterklaas gedaan. En de volgende dag hebben we samen de Kerstboom gezet en versiert! Was heel leuk, met enkele leuke fotootjes erbij! Voor de rest was het een relax weekend…Energie sparen om vollembak te genieten van Adelaide volgende week! Hannelore heeft om 15u30 gedaan met de les en dan vlammen we in 1 stuk 700km naar Adelaide. Ik en Danny rijden elk een stuk!

Vandaag een lekker wandelingetje door het park, is altijd zalig! Je voelt de zon lekker bakken op je schouders, heerlijk! We zitten hier dan ook letterlijk net onder het gat in de ozonlaag! Morgen is Hannelore één van de sterren in de Christmass Play op school…We gaan allen kijken, zal echt leuk zijn! Ben met Marjolijn gaan winkelen zaterdag en heb 2 enorm mooie kleedjes voor Hannelore gekozen. 2 roze prinsessenkleedjes zoals ik ze voor mijn toekomstige dochter zou willen kopen! Voelde me ff een trotse en blije papa! Kindjes zijn toch leuk he!

Florian begint goed te babbelen, dat is zo grappig! En het leuke is dat hij alles nazegt op zijn eigen manier! Ik kan me er zot mee lachen! Grappige kereltjes zijn het beiden! Ze zijn een plekje in m’n hart aan het veroveren…Naast al die Australische vrouwen hier :p

Geen opmerkingen: